با قابلیت جدید میتونید حمایت های خودتون رو در قالب ابزار های استریم المنت نمایش بدین و از تمام امکاناتی که ابزار های استریم المنت ارائه میده استفاده کنید. این در حالی است که برای فعالسازی آن، در این مطلب هرآنچه که نیاز باشد تا درباره این ابزارها بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ویدیو آموزشی و اختصاصی ریمیت برای ابزارهای استریم المنت

در ویدیو فوق، می‌توانید هرآنچه که برای استفاده از قابلیت‌های جدید استریم المنت بدانید را مشاهده کنید. با این وجود، در ادامه همین مطلب می‌توانید جزئیات آن را همراه با آموزش تصویری و متنی مشاهده کنید.

نحوه استفاده از قابلیت‌های جدید استریم المنت

اولین قدم برای استفاده از ابزارهای استریم المنت رفتن به وبسایت رسمی Stream Elements خواهد بود. سپس باید از از منو بالا سمت راست، وارد حساب کاربری خود شده، یا از طریق گزینه Sign Up به واسطه حساب گوگل خود، یک اکانت جدید بسازید. بعد از آن نیز تنها کافیست تا پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، پلتفرم استریم خود (مثل Twitch یا YouTube) را انتخاب کنید.

حال می‌توانید تصویر شاخص اکانت خود را بالا سمت راست صفحه مشاهده کنید که با کلیک کردن روی آن، منو تازه‌ای باز خواهد شد. سپس یکبار دیگر روی تصویر اکانت خود کلیک کنید تا وارد منو مورد نظر شده و با زدن گزینه Show Secret در سمت راست صفحه، کد JWT خود را مشاهده خواهید کرد.

ابزارهای استریم المنت

پس از دیدن کد JWT اکانت، باید آن را کپی کرده و به اکانت ریمیت خود بروید؛ جایی که در منو تنظیمات، گزینه اتصالات را انتخاب کرده و سپس کد JWT را جایگذاری (Paste) کنید.

ابزارهای استریم المنت

حال بعد از زدن گزینه اتصال، باید از منو سمت راست گزینه ابزارها را انتخاب کرده و در صفحه جدید، می‌توانید با پایین رفتن گزینه‌ای تحت عنوان «ابزارهای استریم المنت» را پیدا کنید.

ابزارهای استریم المنت

با زدن این گزینه، وارد منو تازه‌ای می‌شوید که در آن تمامی Overlay هایی که از قبل در اکانت خود روی استریم المنت ساخته بودید نمایش داده می‌شود. با این وجود، حال دو گزینه پیش‌فرض Reymit Alert و Reymit Goal در این بخش دیده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنید.

ابزارهای استریم المنت

برای استفاده و ویرایش این المان‌های جدید، می‌توانید روی گزینه ویرایشگر کلیک کرده و سپس رنگ بخش‌های مختلف و متن آن را به راحتی برای خود عوض کنید. فراموش نکنید که حتما پس از اعمال تغییرات و شخصی‌سازی، از دکمه Save بالا سمت راست صفحه استفاده کنید.

ابزارهای استریم المنت

در نظر داشته باشید که ابزارهای اختصاصی ریمیت که در استریم المنت گذاشته شده و در این منو قابل استفاده هستند، هرگز نیازی به نصب یا ساختن نداشته و خود به صورت پیش‌فرض اضافه می‌شوند. به علاوه، اگر این ابزارها پاک شوند و نیاز داشته باشید تا دوباره از آن‌ها استفاده کنید، خیلی راحت می‌توانید با استفاده از گزینه «اضافه کردن Overlay های پیش‌فرض ریمیت» المان‌های جدید و آپدیت شده ریمیت را به المان‌های اکانت خود اضافه کنید.

در نظر داشته باشید که برای تغییر دادن مقدار هدف در المان Reymit Goal باید حتما به منو اصلی ریمیت رفته و از منو ابزارها، گزینه هدف را انتخاتب کرده و با تغییر دادن هرکدام از نوشته‌ها و مبالغ، می‌توانید هنگام رفتن به ابزار استریم المنت خود شاهد عوض شدن آن باشید.

بردن ابزارها به OBS

وقتی که هرکدام از این المان‌ها و ابزارها را شخصی‌سازی کردید، حال باید آن‌ها را وارد نرم افزار OBS خود کنید تا قابلیت استفاده از هرکدام فراهم شود.

ابزارهای استریم المنت

برای این کار، ابتدا باید در منو ریمیت وارد بخش استریم المنت شده و از میان گزینه‌های کوچک زیر هر المان، مورد کپی کردن لینک را بزنید.

حال وارد نرم افزار OBS شده و در منو زیر و بخش Sources،‌ روی گزینه + بزنید تا یک منو جدید باز شود. سپس روی گزینه New Source بزنید و نام المان مورد نظر خود را در آن وارد کنید تا ساخته شود. در نهایت نیز فقط کافیست تا لینک کپی شده المان مورد نظر را مقابل بخش URL جایگذاری کنید.

بدین ترتیب، المان مورد نظر شما روی صفحه استریم قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را هرطور که می‌خواهید جا به جا کنید.

ابزارهای استریم المنت

برای اینکه بتوانید درستی نمایش المان مورد نظر را تست کنید، تنها کافیست تا یکبار وارد برنامه ریمیت شده و از آنجا روی گزینه ابزارها، و سپس هشدار رویداد کلیک کنید. در این منو، می‌توانید زیر گزینه «نمایش هشدار حمایت جدید نمونه»، مبلغی را وارد کرده و سپس روی دکمه نمایش هشدار کلیک کنید. حال اگر وارد برنامه OBS شوید، هشدار با همان مبلغی که وارد کرده بودید نمایش داده می‌شود.