پس از تشکیل پرونده مالیاتی، فرستادن اظهارنامه یا تبصره ماده ۱۰۰ از جمله اقداماتی هستند که در صورت داشتن درگاه پرداخت (آنلاین یا POS) حتما باید انجام شود. به همین دلیل نیز در ویدیو زیر، سعی شده تا نحوه ارسال اظهارنامه به درستی برای شما نشان داده شود تا بتوانید کار خود را در زمینه استریم، به صورت صحیح و قانونی دنبال کنید.

در واقع اگر هرکسی به واسطه یک درگاه پرداخت شغلی برای کسب درآمد داشته باشد، قاعدتا مشمول پرداخت مالیات خواهند شد. با این وجود، پرداخت مالیات برای افراد نیازمند رسیدن به یک حد خاص بوده و اگر درآمد سالانه شما کمتر از آن حد باشد، مشمول پرداخت نخواهید بود.

این در حالی است که حتی اگر درآمد سالانه شما کمتر از حد تعیین شده بوده و مشمول پرداخت هیچ مبلغی به عنوان مالیات نباشید، باز هم لازم است تا پرونده مالیاتی خود را تشکیل دهید. همچنین پس از تشکیل پرونده، حتما باید نسبت به ارسال اظهارنامه خود برای تعیین تکلیف کل میزان درآمد خود اقدام کنید؛ موردی که نحوه انجام آن در ویدیو زیر، به شما نشان داده خواهد شد.

در واقع کل مراحل ارسال اظهارنامه مالیاتی (در صورت داشتن درآمد بالای ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان) یا تبصره ماده ۱۰۰، فقط چند دقیقه برای شما زمانبر خواهد بود. اما پس از اتمام آن، حداقل مطمئن می‌شوید که کار شما به صورت قانونی انجام شده و می‌توانید فعالیت خود را به درستی ادامه دهید.

خبر خوب! رد کردن تمامی مراحل بالا فقط با چند کلیک!

استفاده از کیف پول ریالی ریمیت در مسیر هموارسازی کار استریمرها، به شما کمک می‌کند تا دیگر نیازی به دریافت کد و اظهارنامه مالیاتی نداشته باشید و تمامی مراحل بالا را با چند کلیک رد کنید! همچنین با راه‌اندازی این سرویس، می‌توانید تمامی مبالغ دونیت خود را بدون نیاز به ثبت نام و داشتن حساب کاربری در پرداخت‌یارها دریافت کرده و بدون هیچ نگرانی استریم خود را ادامه دهید!

با راه‌اندازی کیف پول ریالی ریمیت بدون نیاز به گرفتن کد مالیاتی در عرضه چند دقیقه دونیت دریافت کنید!

راهنمای فعالسازی کیف پول ریالی ریمیت

برای راه‌اندازی از سرویس کیف پول ریمیت:

با طی کردن مراحل بالا و فعالسازی کیف پول ریمیت، حساب کاربری شما آماده دریافت دونیت خواهد بود. با این وجود، در نظر داشته باشید که برای دریافت مبلغ موجودی خود از کیف پول ریمیت به حساب بانکی خود، نیاز است تا یکبار و برای همیشه احراز هویت کنید.

نحوه احراز هویت در صرافی ریمیت

احراز هویت در صرافی ریمیت

برای احراز هویت در حساب ریمیت، کافیست تا مراحل زیر را پر کرده و مشخصات فردی از جمله شماره ملی و شماره شبا حساب بانکی خود را در صفحه صرافی ریمیت وارد کنید.

احراز هویت در صرافی ریمیت - فعالسازی کیف پول ریالی ریمیت

در نظر داشته باشید که شما یکبار می‌توانید بدون احراز هویت مبلغ دونیت شده خود را از کیف پول ریمیت دریافت کنید. اما برای تسویه دوم و دریافت وجه از کیف پول به حساب بانکی، طی کردن مراحل احراز هویت الزامی خواهد بود. همچنین برای اطلاع بیشتر در رابطه با حداقل مبلغ قابل دریافت از کیف پول ریالی ریمیت به حساب بانکی، می‌توانید به منو قوانین و نکات مهم درباره صرافی ریمیت مراجعه کنید.