سرویس ریمیت ادز یکی از جدیدترین راهکارهای ریمیت در مسیر کمک به کسب و کار استریمرهاست که به تازگی در دسترس قرار گرفته است. با این سرویس جدید، می‌توانید علاوه بر دریافت دونیت و حمایت‌های مالی، از طریق نمایش تبلیغات متنوع و جذب ترافیک کاربران نیز درآمد کسب کنید!

با سرویس ریمیت ادز، کلیک هر کاربر برای شما تبدیل به مبلغی خواهد شد که به کیف پول ریالی شما واریز می‌شود. شما می‌توانید با راه‌اندازی تبلیغات ریمیت در حساب کاربری خود، برخی تبلیغات را در درگاه دریافت حمایت‌های خود به نمایش بگذارید. حال اگر کاربران روی این تبلیغات کلیک کنند، شما نیز مبلغی را به صورت جداگانه دریافت خواهید کرد.

نحوه راه‌اندازی سرویس ریمیت ادز

ریمیت ادز

با فعالسازی این قابلیت، درگاه شما تبلیغاتی را بازنشر خواهد داد که می‌توانید نمونه آن را در تصویر بالا مشاهده کنید. به علاوه، در منو ریمیت ادز در پنل کاربری خود، می‌توانید جزئیات بیشتری را در رابطه با تعداد کلیک‌های گرفته شده از تبلیغات، میزان درآمد حاصل شده در بازه‌های زمانی مختلف، و همچنین سوابق مالی که از طریق سرویس ریمیت ادز به کیف پول شما اضافه شده را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که تمامی مبالغ کسب شده از طریق ریمیت ادز به صورت روزانه به کیف پول ریمیت شما واریز خواهد شد و برای دریافت آن‌ها، باید کیف پول ریمیت را فعال کرده باشید. درصورت استفاده نکردن از کیف پول تومانی ریمیت، امکان استفاده از ریمیت ادز هم وجود نخواهد داشت و تبلیغ روی درگاه نمایش داده نخواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره کیف پول ریالی ریمیت، می‌توانید مطلب جامع زیر را در بخش مربوطه مطالعه کنید. همچنین توجه داشته باشید که جهت دریافت درآمد خود از تبلیغات ریمیت، می‌توانید از طریق بخش صرافی ریمیت، درخواست تسویه موجودی برای کیف پول تومانی خود را ثبت کنید.

چگونه با تبلیغات ریمیت درآمد بیشتری داشته باشیم؟

Reymit Ads

نمایش تبلیغات، یک راهکار تازه برای افزایش میزان درآمد استریمرها خواهد بود، اما این کار مستلزم گرفتن کلیک از سوی کاربران است. بدین ترتیب، در صورتی که بتوانید تبلیغ مورد نظر را پروموت کرده و جزئیات آن را برای کاربران توضیح بدهید، کلیک‌های بیشتری را خواهید گرفت!

با این وجود، باید دقت کنید که در صورت پرموت کردن تبلیغات ریمیت ادز، حتما به جزئیات تبلیغ مورد نظر اشاره کنید. برای مثال، اگر تبلیغ درباره «سرورهای جدید گیم آپ» باشد، باید در توضیحات خود جزئیات آن را با همین عنوان لحاظ کنید. هرگونه پرموت تبلیغات که صرفا به کلیک روی بنر اشاره داشته باشد، خلاف قوانین بوده و از طرف تیم ریمیت پیگیری خواهد شد.