از آنجایی که استفاده از فتوشاپ می‌تواند سخت و گیج‌کننده باشد، بهترین و ساده‌ترین روش برای آماده‌سازی یک تامبنیل یوتیوب استفاده از سرویس‌های آنلاین است.

نرم افزارهای زیادی در سراسر فضای مجازی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان تامبنیل‌های جذاب و متنوعی را برای یوتیوب طراحی کرد. مزیت نرم افزارها، ابزارهای زیاد و پیشرفته است که دست کاربر را برای به کارگیری ایده‌های مختلف باز می‌گذارند اما همین تعداد بالای ابزارها باعث شده تا کار کردن با آن‌ها نیازمند ساعت‌ها آموزش و تمرین باشد.

از آنجایی که بسیاری از تولیدکنندگان ویدیو تمایلی به دیدن آموزش در زمینه طراحی نداشته و راه‌های ساده‌تر را ترجیح می‌دهند، وبسایت‌هایی راه‌اندازی شده که روی طراحی و آماده‌سازی تامبنیل یوتیوب تمرکز دارند. استفاده از آن‌ها بسیار ساده بوده و نیازمند یادگیری نکات پایه طراحی نیست. بنابراین، اگر شما هم علاقه‌ای به نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ نداشته و راه ساده‌تر را انتخاب می‌کنید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

Canva

کانوا

Canva یکی از بهترین سایت‌هایی است که روی طراحی تمرکز داشته و به کاربر خود اجازه می‌دهد تامبنیل‌های فوق‌العاده‌ای برای یوتیوب طراحی کند. این وب سایت شامل تمپل‌هایی شده که حین آماده‌سازی تامبنیل کاربرد دارند. در نتیجه، مهم نیست کاربر چیزی از طراحی می‌داند یا خیر، در هر صورت می‌تواند به خواسته خود یعنی یک تامبنیل جذاب برسد. علاوه بر این، بیش از ۱ میلیون طرح گرافیکی، تصویر و فونت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا نیازی به گشتن در فضای مجازی نداشته باشند.

استفاده از وب سایت Canva رایگان است اما برخی از امکاناتش پولی هستند. البته جای نگرانی نبوده و ابزارهای رایگانش برای طراحی یک تامبنیل کفایت می‌کنند.

Adobe Spark

ادوبی اسپارک

Adobe Spark شامل تمپل‌های متعددی شده که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند تامبنیل یوتیوب مد نظر را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده کند. نکته جالب اینجا است که برخی از تمپل‌ها به صورت اختصاصی برای تامبنیل یوتیوب طراحی شده‌اند.

افرادی که در زمینه طراحی فعالیت می‌کنند، مدعی هستند Adobe Spark ابزارهای پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد اما این موضوع جای نگرانی نیست. کاربر با استفاده از ابزارهای آن می‌تواند المان‌های مختلف تامبنیل مانند تصویر زمینه، رنگ، متن و غیره را تغییر دهد. در ضمن، این وب سایت به صورت کامل رایگان نیست.

Fotor

فوتور

Fotor ابزارهایی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد که برای طراحی تامبنیل یوتیوب عالی هستند. علاوه بر این، رابط کاربری‌اش به گونه‌ای طراحی شده که افراد تازه‌وارد حین استفاده از ابزارها دچار مشکل نشده و به راحتی بتوانند تغییرات مد نظر را در تامبنیل به وجود بیاورند.

Fotor برای کاربران خود تبلیغات نشان می‌دهد که چندان آزاردهنده نیست اما اگر یک کاربر نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید، گزینه پرداخت سالانه ۴۰ دلار برایش در نظر گرفته شده است.

Snappa

اسنپا

Snappa یک سایت است که به صورت اختصاصی برای ایجاد تامبنیل یوتیوب ساخته شده و نه تنها تمپل‌‌های خیره‌کننده‌ای دارد، بلکه تصاویر باکیفیتی را در خود جای داده که قطعا می‌توانند باعث بهتر شدن طراحی نهایی شوند.

Snappa بی‌شمار ابزار مقابل کاربر قرار داده و به او اجازه می‌دهد نوشته، تصویر زمینه، اشکال و دیگر المان‌های گرافیکی مد نظر را به تمپل‌های آماده اضافه کند. همچنین کار کردن با آن‌ها بسیار ساده بوده و افرادی که هیچ درکی از طراحی ندارند هم مشکلی حین استفاده از این وب سایت نخواهند داشت.

تمامی ابزارهای مورد نیاز برای آماده‌سازی یک تامبنیل یوتیوب به صورت رایگان در دسترس قرار دارند. با این حال، اگر برای یک کاربر رضایت‌بخش نبود می‌تواند مبلغی را پرداخت کرده و به موارد بیشتری داشته باشد.

Visme

Visme یک سایت با تمرکز بر ساخت تامبنیل یوتیوب بوده و مانند بسیاری از سرویس‌های مشابه، تمپل‌های آماده بسیار زیادی دارد. البته تمامی تمپل‌ها قابل‌شخصی‌سازی است. کاربر می‌تواند با استفاده از پنلی که سمت چپ قرار دارد، شکل، مکان و اندازه المان‌های مربوط به تمپل را تغییر دهد. همچنین قادر است موارد جدید مانند نوشته، آیکون و دیگر المان‌های گرافیکی را بیافزاید.

Visme در کنار مزیت‌های متعدد، یکم عیب بزرگ دارد. استفاده از آن تنها تا ۵ بار رایگان بوده و پس از آن باید مبلغی  را برای خرید اشتراک پرداخت کرد.

Bannersnack

بنراستاک

Bannersnack شامل تمپل‌هایی شده که برای آماده‌سازی یک تامبنیل یوتیوب جذاب مناسب هستند. نکته جالب اینجا است که تمامی تمپل‌ها حاصل تلاش‌های طراحان حرفه‌ای به شمار می‌روند. در نتیجه، نکات مهم به منظور جذب کاربر رعایت شده‌اند. البته این وب سایت ابزارهای متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا تمپل مد نظر را شخصی‌سازی کرده و به چیزی تبدیل کند که در ذهن دارد.

استفاده از Bannersnack برای ۱۰ بار رایگان بوده و پس از آن نیازمند پرداخت مبلغی مشخص است.

Fotojet

فتوجت

Fotojet یک سایت در زمینه طراحی بوده و در کنار بخش‌های ویرایش عکس، طراحی گرافیکی و کلاژ، یک بخش اختصاصی برای تامبنیل یوتیوب دارد. تعداد تمپل‌های آماده این وب سایت به رقم ۵۰۰ می‌رسد. در نتیجه، احتمال اینکه کاربر تمپل مد نظر را پیدا نکند بسیار پایین است. همچنین ابزارهایی برای او در نظر گرفته شده تا تغییراتی را در اندازه بخش‌های مختلف تمپل ایجاد کند.

PicMonkey

پیک مانکی

PicMonkey بیش از ۱۰۰ تمپل را در خود جای داده که به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی و آماده شده‌اند. البته کاربر می‌تواند تصاویر، المان‌های گرافیکی یا لوگوی خود را به تمپل اضافه کند تا نتیجه کار، یک تامبنیل یوتیوب اختصاصی به نظر برسد.

کار کردن با PicMonkey بسیار آسان است اما اگر یک کاربر هیچ تجربه‌ای در زمینه طراحی نداشته و می‌خواهد با نکات اولیه آشنا شود، این وب سایت آموزش‌هایی را تدارک دیده است؛ آموزش‌هایی که برای افراد تازه‌وارد در حوزه طراحی مناسب هستند. در ضمن، این وب سایت کاملا پولی است.

PixTeller

پیکس تلر

PixTeller یک سرویس آنلاین و رایگان است که با استفاده از آن می‌توان تامبنیل یوتیوب مد نظر را طراحی کرد. ابزارها و رابط کاربری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کار کردن با آن‌ها نیازمند داشتن تجربه یا اطلاعات در زمینه طراحی نیست.

Pix Teller همچنین ویدیوهایی را در خود جای داده که کمک شایانی به طراحی یک تامبنیل یوتیوب جذاب می‌کنند.

Backgrounder

بک گراندر

Backgrounder به مجموعه Panzoid تعلق داشته و ابزارهای ساده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند تامبنیل یوتیوب مد نظر را ساخته و از آن استفاده کند. این وب سایت مانند سرویس‌های مشابه دارای تمپل‌های آماده بوده اما کاربر می‌تواند آن‌ها را برای رسیدن به تامبنیل مد نظر شخصی‌سازی کند.

Backgrounder کاملا رایگان است اما حین کار کردن، یک بنر تبلیغاتی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود؛ موضوعی که به هیچ وجه آزاردهنده نیست.

Picmaker

پیک میکر

وب سایت Picmaker  بیش از ۱۰۰ هزار المان گرافیکی، بیش از ۷۰۰ تمپل تامبنیل، بیش از ۱ هزار تصویر باکیفیت و تعداد بالایی ابزار و فیلتر را شامل می‌شود که حین طراحی تامبنیل یوتیوب به کار می‌آیند. یکی از ابزارهای بسیار مهم این وب سایت، Background Burner است. این ابزار پس زمینه تصویری که کاربر ثبت کرده‌ را حذف می‌کند تا بتواند از آن در تامبنیل خود استفاده کند.

Picmaker رایگان بوده و فرایند ثبت نامش هم بسیار ساده است.

Crello

Crello را می‌توان به یک پکیج طراحی کامل تشبیه کرد. این وب سایت بیش از ۲۰ هزار تمپل، آرشیو بسیار بزرگی از تصاویر باکیفیت و ۲۵۰ فونت متنوع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند چیزی را طراحی کند که نیاز دارد. البته، امکان آپلود تصویر یا فونت‌های مد نظر وجود دارد.

وب سایت Crello پولی بوده اما کاربران می‌توانند به مدت ۱۴ روز و به صورت آزمایشی از آن استفاده کنند.

PlaceIt

پلیس ایت

PlaceIt یک ابزار طراحی ساده است که تمپل‌های مناسبی را برای طراحی تامبنیل یوتیوب شامل می‌شود. همچنین ابزارهایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند تغییرات مد نظر را روی تمپل اعمال کند.

همان‌طور که گفته شد، Placelt یک ابزار ساده است. در نتیجه، اگر یک کاربر می‌خواهد تامبنیل یوتیوبش جذاب و پیچیده باشد، باید به سراغ دیگر گزینه‌ها برود.

Pixelixe

Pixelixe یک سرویس طراحی بوده و برای افرادی که به دنبال طراحی تامبنیل یوتیوب هستند، دو گزینه دارد: گزینه اول، طراحی از صفر تا صد یک تامبنیل است؛ گزینه دوم و پایانی، انتخاب یک تمپل آماده و ایجاد تغییرات مورد نظر است.

Pixelixe دسترسی رایگان دارد اما محدودیت‌هایش به گونه‌ای است که می‌تواند دردسرساز شود.

BeFunky

BeFunky یک پلتفرم طراحی  تمام عیار است که به کاربر اجازه می‌دهد تامبنیل یوتیوب خود را آنجا آماده کند. این وبسایت تمپل‌های متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا یکی را انتخاب کرده و در انتها، شخصی‌سازی‌های مختلف را اعمال کند.