پیش‌تر برای استریمرهای آپارات هشدار دنبال کننده جدید و اشتراک جدید را داشتیم و حالا هشدار برای روبی و رِید آپارات را هم به ریمیت اضافه کردیم. این دو هشدار به ابزار «هشدار رویداد جدید» اضافه شدند.

با استفاده از ابزار هشدار روبی و رید، زمانی که استریمر در آپارات روبی (واحد پول بخش استریم آپارات) دریافت می‌کند یا استریمر Raid (دقیقا مثل عمل Raid کردن در توییچ: وقتی استریمری همه مخاطبانش را به استریم دیگر می‌فرستد) می‌شود، استریمر می‌تواند این اتفاق را در قالب هشدار در استریم خود نمایش دهد.

نحوه نمایش هشدار در طول استریم

نحوه نمایش هشدار در طول استریم

چگونه هشدارهای جدید را فعال کنم؟

برای فعال کردن این قابلیت‌ها باید وارد صفحه ابزار هشدار رویداد جدید شوید و در قسمت تنظیمات هشدار روبی یا هشدار رید ، آدرس آپارات خود را وارد و تنظیمات را ذخیره کنید. بعد از تنظیم آدرس لایو آپارات برای یکی از ابزارهای آپارات، همه ابزارهای آپارات فعال شده و هشدارهای آن‌ها در ابزار نمایش داده می‌شود.

نمایش نحوه فعال کردن هشدارها

نحوه فعال کردن هشدارها

اگر مثلا کاربری قصد داشت هشدار رید نمایش داده شود ولی علاقه‌ای به نمایش دادن هشدار روبی نداشت، می‌تواند تیک نمایش روبی را از زیر لینک ابزار حذف کند تا دیگر لینک روبی نمایش داده نشود. کاربر همچنین می‌تواند این دستور عمل را در مورد بقیه هشدارها هم انجام دهد و لینک‌های مختلفی داشته باشد که هر کدام یک نوع هشدار را نمایش دهد. کاربر حتی می‌تواند در موقعیت‌های مختلف استریم، اشکال مختلف هشدار را نشان دهد که همه هشدارها یکجا نباشند.

نحوه نمایش غیرفعال کردن نمایش یکی از هشدارها در ابزار

غیرفعال کردن نمایش یکی از هشدارها در ابزار

همچنین گزینه های “نمایش هشدار رِید جدید” و “نمایش هشدار روبی جدید” هم به صفحه ابزار هشدار رویداد جدید اضافه شده که با آن‌‌ها می‌توانید این هشدار ها را قبل از فعال‌سازی تست کنید.

نحوه تست هشدارهای جدید

تست هشدارهای جدید

در انتها باید بگوییم که تنظیمات برای هشدار روبی و رید هم اضافه شده است و می‌توانید بر اساس سلیقه خود این هشدارها را کاملا شخصی سازی کنید.