ما در ریمیت همیشه سعی داشتیم بهترین و قوی‌ترین پشتیبان استریمرها و مخاطبان  آن‌ها باشیم و حالا این افتخار را داریم تا بعد از مدت‌ها تلاش شبانه روزی تیم فنی ریمیت ، از مهم‌ترین ویژگی منحصر به فرد این سرویس رونمایی کنیم.

با فعال کردن قابلیت «حمایت ارزی»، مخاطبان خارج از کشور می‌توانند ارزهای خارجی را برای  استریمرها دونیت کنند.

امکان دریافت حمایت با ارزهای مختلف

برای فعال کردن این قابلیت تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد تنظیمات حساب خود شده  و از قسمت «تنظیمات اصلی درگاه»  گزینه«امکان دریافت حمایت های ارزی » را فعال کنید تا بدون نیاز به انجام هیچ کار دیگری حمایت ارزی دریافت کنید.

نحوه فعال سازی قابلیت دریافت حمایت ارزی

در حال حاضر یکسری از قابلیت‌ها برای دونیت‌های دلاری غیر فعال است. به طور مثال  : حمایت مستقیم از خیریه ، فرستادن شکلک و وویس همراه با دونیت دلاری ، تعیین کمترین و بیشترین مقدار مجاز برای دونیت و … ولی در آینده‌ای نزدیک همه این موارد و قسمت های تکمیلی دیگر به ریمیت اضافه خواهند شد.

همچنین امکان دونیت به دیگر واحدهای پولی هم بزودی به درگاه اضافه می‌شوند. البته در حال حاضر هم هر فردی با هر واحد پولی امکان دونیت کردن را دارد هرچند PayPal با توجه به تبدیل شدن دلار به ارز دیگر مقداری از رقم دونیت شده را به عنوان کارمزد از مبلغ نهایی کسر می‌کند.

برای دونیت‌های دلاری در قسمت‌های مختلف ریمیت مثل «پنل کاربری» ، «کنترل پنل استریم»، «ابزار های استریم» و … نوشته می‌شود که حمایت دلاری بوده و اگر امکان استفاده از مبالغ دلاری در بخش‌هایی همچون « میزان پیشرفت هدف» یا « شرط های هشدار حمایت جدید» وجود نداشت ، مبلغ در همان لحظه به نرخ روز به تومان تبدیل شده و معادل تومانی آن لحاظ می‌شود.

تغییرات درگاه بعد از فعال سازی و استفاده از قابلیت حمایت ارزی

نمایش حمایت های دلاری در قسمت های مختلف سایت

دونیت های دریافت شده وارد کیف پول دلاری کاربر در ریمیت شده و استریمر این امکان را دارد که از صفحه «صرافی ریمیت» موجودی خود را مشاهده کند. همچنین وقتی که موجودی کیف پول از حدی بیشتر شد (در حال حاضر این رقم 50 دلار می‌باشد) مشترک می‌تواند درخواست تسویه حساب خود را ثبت کند تا مبلغ تبدیل شده و به شماره شبا دلخواه کاربر واریز شود.

صرافی ریمیت؛ تبدیل بی دردسر درآمدهای ارزی

قسمت جدید دیگری که به ریمیت اضافه شده است «صرافی ریمیت» نام دارد.  کاربرها می‌توانند از این قسمت موجودی داخل کیف پول خود را ببینند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌‍دهد که برای تسویه کردن مبالغ داخل کیف پول خودشان از آن استفاده کنند.

بخش صرافی ریمیت و کیف پول های کاربر

دیگر ویژگی جذاب صرافی ریمیت این است که اگر کاربر درآمد دلاری از منبعی دیگر را داشته  و قصد تبدیل (چنج) کردن این مبالغ دلاری به تومان را دارد  می‌تواند از صرافی ریمیت استفاده کند. ذکر این نکته الزامی است که کاربرها باید با دقت فرم ثبت درخواست تسویه/تبدیل اطلاعات فرد دریافت کننده را وارد کنند. این اطلاعات می‌تواند  اطلاعات خود کاربر یا متعلق به هر فرد دیگری باشد اما در هر صورت  این اطلاعات تنها باید متعلق به یک نفر باشد و امکان وارد کردن اطلاعات چند نفر امکان پذیر نیست.  در صورت بروز هر گونه مشکل یا خطایی ، به کاربر از طریق ایمیل اطلاع رسانی می‌شود.

نحوه فعال سازی قابلیت دریافت حمایت ارزی

در حال حاضر تنها کیف پول دلاری قابل استفاده است ولی برنامه ما در ریمیت این است که در آینده‌ای نزدیک کیف پول برای دیگر واحدهای پولی حتی تومان را هم اضافه کنیم. اینگونه کاربرها می‌توانند از طریق صرافی ریمیت همه واحدهای پولی را به هم تبدیل کنند و مبالغ دریافت شده را به واحد پولی مورد نظر خودشان تسویه کنند.

با اضافه شدن این ویژگی بسیاری از سختی‌هایی که پیش‌تر برای بعضی استریمرها وجود داشت کاملا برطرف شده و ریمیت همه این پروسه را به صورت کاملا رایگان برای مشترکان خود انجام می‌دهد. مثلا اگه کاربری در خارج از کشور سکونت دارد ، می‌تواند مبالغ تومانی را در کیف پول ریمیت خود دریافت و بعدا به دلار یا لیر به PayPal یا حساب مورد نظرش تسویه حساب کند. تمام تلاش ما در تیم فنی ریمیت این است که ویژگی نام برده به زودی به سرویس ریمیت اضافه شود.