در جدیدترین آپدیت ریمیت یک ویژگی بسیار مهم که تعداد زیادی از مشترکان‌مان ، آن را درخواست کرده بودند را به سرویس ریمیت اضافه کردیم. ویژگی‌ای به نام: ریمیت ساب (Sub.Reymit.ir).

خیلی از ما طرفدار پر و پا قرص استریمرهای توییچ هستیم. با این حال به دلیل مشکلات پرداخت‌های بین‌المللی، به صورت مستقیم، امکان سابسکرایب کردن استریمرهای توییچ را از طریق حساب‌های بانکی داخل کشور نداریم.

ریمیت ساب، چگونه مشکل سابسکرایب در توییچ را حل می‌کند؟

ریمیت ساب، به مخاطبین شما این امکان رو میده که به راحتی و با پرداخت تومانی کانال توییچ شما رو ساب کنند. مخاطبین به این صورت، نه تنها از شما حمایت می‌کنند، بلکه از مزایایی مثل اموت‌های اختصاصی کانال توییچ‌تان هم بهره‌مند می‌شوند. در صورتی هم که Affiliate یا Partner توییچ هستید میتونید لینک خودتون رو روی ریمیت ساب به شکل های مختلف به مخاطبان‌تون نمایش بدین که اونها بتونن با پرداخت تومانی کانال شمارو ساب کنند.

صفحه اصلی ریمیت ساب

همه استریمرهای توییچ به طور خودکار در ریمیت ساب پیج دارند و این مورد حتی نیازی به ثبت نام هم ندارد.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که قیمت ساب، به صورت منصفانه و خودکار نسبت به نرخ روز ارز تنظیم می‌شود.

برای دسترسی به تاریخچه ساب های خریداری یا دریافت شده هم می توانید با اکانت توییچی که دارید در ریمیت ساب، لاگین کنید.

صفحه بعد از لاگین موفق از طریق تویچ

لیست ساب های خریده شده یا دریافت شده بعد از لاگین با تویچ

دکمه ساب، به استریمرهای توییچ در صفحه ریمیت هاب نیز اضافه شده است وکاربران با کلیک روی آن به صورت مستقیم امکان سابسکرایب کردن استریمر مورد علاقه خود را خواهند داشت.

لینک به ریمیت ساب برای استریمر های داخل ریمیت هاب

همچنین دکمه ساب به طور خودکار به درگاه حمایت همه کاربرانی که می توانند ساب دریافت کنند اضافه شده است. در صورتی که می خواهید قابلیت دریافت ساب را غیرفعال/فعال کنید کافی است به بخش “تنظیمات ظاهری درگاه” در صفحه تنظیمات بروید.

لینک به صفحه ریمیت ساب استریمر ها در درگاه

تنظیمات برای لینک ساب در درگاه

نحوه دریافت ساب از سرویس جدید ریمیت

برای دریافت ساب، مخاطب شما باید ابتدا وارد صفحه اصلی Sub.Reymit.ir شود و با حساب کاربری توییچ خود در ریمیت ساب لاگین کند. حالا با جستجوی اسم شما در ریمیت ساب یا از طریق لینک مستقیم صفحه شما (برای مثال: Sub.Reymit.ir/ninja) ساب کردن در “تییِر”های مختلف برای مخاطبتان امکان پذیر خواهد بود.   

صفحه استریمر در ریمیت ساب

علاوه بر امکان خرید ساب برای هر مخاطب، امکان هدیه دادن تصادفی آن به کسانی که مشغول تماشای استریم هم هستند، وجود دارد. بعد از انتخاب گزینه “هدیه به کامیونیتی” باید تعداد ساب هدیه هم مشخص شود. 

صفحه هدیه به کامیونیتی

حالا با وارد کردن یوزرنیم توییچ فرد دریافت کننده ساب، به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد.

صفحه نهایی کردن خرید و وارد کردن نام کاربری تویچ

بعد از انجام فرآیند پرداخت، کاربر به ریمیت ساب بازگشت داده خواهد شد و تنها چند لحظه بعد، ساب خریداری شده تحویل داده می شود. با رفرش کردن این صفحه نیز وضعیت درخواست کاربر به صورت لحظه‌ای بروزرسانی می شود.

صفحه نمایش داده شده بعد از پرداخت موفق و تحویل داده شدن ساب

امکان ساب بدون خارج شدن توییچ با افزونه کروم ریمیت ساب

برای راحت کردن فرآیندهای گفته شده در بالا، افزونه ای را برای مرورگر کروم توسعه دادیم که حمایت کننده ها، با نصب آن می توانند بدون خارج شدن از محیط توییچ به صورت مستقیم و تنها با چند کلیک، فرآیند ساب را انجام دهند.

افزونه کروم ریمیت

برای نصب این افزونه  کافی است که به صفحه ریمیت ساب مراجعه کنید و از گوشه پایین سمت راست، آن را به مرورگر کروم خود اضافه کنید. یا اینکه اینجا کلیک کنید که به صفحه نصب افزونه توی Chrome Web Store انتقال داده بشین.

گزینه نصب ساب از طریق ریمیت ساب

صفحه افزونه در chrome web store

بعد از نصب افزونه، دکمه ریمیت ساب در کنار ساب توییچ فعال خواهد شد و با کلیک بر روی آن می توان فرآیند ساب کردن را به راحتی انجام داد.

گزینه ریمیت ساب اضافه شده به تویچ توسط افزونه

گزینه ریمیت ساب اضافه شده به تویچ توسط افزونه