از حالا به بعد، قابلیت انتخاب یکی از سازمان‌های خیریه به عنوان دریافت‌کننده‌ی حمایت‌ها (دونیت) به سرویس حمایت مالی ریمیت اضافه شده است.

یکی از زیباترین اتفاقاتی که طی استریم محتواسازها شکل گرفته، استفاده از این بستر جهت انجام امور خیریه است. از همین رو، بارها و بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که بسیاری از افراد، استریم خود را مختص به کمک به سازمان‌های خیریه برپا می‌کند و همواره شاهد حمایت چشمگیری از سوی مخاطبین، جهت انجام این اقدام نیک بوده‌ایم.

سرویس حمایت مالی ریمیت نیز در راستای ایجاد سهولت جهت کمک به سازمان‌های خیریه‌ی معتبر، قابلیت جدیدی را در اختیار محتواسازها قرار داده است که با استفاده از آن، می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن حمایت‌های خود را در اختیار امور خیریه قرار دهند.

با استفاده از این قابلیت کاربرها می‌توانند بین خیریه‌های تایید شده توسط ریمیت یکی ر انتخاب کنند که تا مبالغ حمایت‌های دریافت شده به حساب خیریه واریز  شود. در صورتی که این قابلیت برای درگاهی فعال شده باشد، داخل درگاه پیغامی مبنی بر واریز حمایت جهت امور خیریه، نمایش داده خواهد شد.

شما می‌توانید در صورت تمایل، این قابلیت را از منوی تنظیمات و بخش واریز حمایت‌ها به خیریه‌ی انتخابی، فعال کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که به لطف آخرین به‌روزرسانی ریمیت، به این سرویس حمایت مالی اضافه می‌شود، می‌توان به ورژن جدید استریم پنل و همچنین اضافه شدن تنظیمات به لیست نوبتی حمایت‌ها اشاره کرد. از طرفی دیگر، از این پس کاربر این اختیار را دارد تا با استفاده از ابزار جدید سرچ، فیلترهای دلخواه خود را تعریف کند تا بتواند به راحتی تراکنش یا حمایت مدنظرش را بیابد.

البته به خاطر داشته باشید که این‌ها، تنها بخشی از امکانات جدیدی است که به لطف آپدیت جدید Reymit در اختیار شما قرار می‌گیرد. به طور کلی، قابلیت‌های جدید این سرویس حمایت مالی را می‌توان در موارد ذیل تشریح کرد: