قابلیت جدیدی به سرویس حمایت مالی ریمیت اضافه شده است که بر اساس آن، از این به بعد می‌توانید اشتراک ریمیت را به دوستان یا استریمر محبوب خود هدیه بدهید یا از مخاطبین خود، هدیه بگیرید!
طی چند وقت اخیر، قابلیت‌ها و امکانات مختلفی به Reymit افزوده شده که به موجب آن، کاربران و استریمرها، کاربری بهتر و همچنین گسترده‌تری را تجربه می‌کنند. از همین رو، این سرویس حمایت مالی محبوب در راستای رفاه حال شما همواره تلاش می‌کند تا با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و بهبود قدم بردارد و در عین حال، به پیشنهادات کاربران محترم پاسخ مثبت دهد.
از همین رو، چندی پیش قابلیت جدیدی به سرویس حمایت مالی ریمیت اضافه شد که می‌تواند اتفاق جذابی را برای کاربران این سرویس رقم بزند. بر اساس این امکان جدید، شما می‌توانید از این پس، از طریق گزینه «هدیه اشتراک ریمیت به این کاربر» که در درگاه ریمیت کاربرانی که این گزینه را فعال کرده‌اند، وجود دارد، به آنها هدیه‌ای از جنس ریمیت را تقدیم کنید.
شاید جالب باشد که بدانید این اشتراک هدیه هیچ محدودیتی ندارد و تمام بازه‌های زمانی اشتراک Reymit را شامل می‌شود تا بدون دغدغه‌ی خاصی، این گیفت جذاب را از مخاطبین خود دریافت کنید یا برای دوستان و محتواسازهای محبوب خود، ارسال کنید.
اگر قصد دارید اشتراک ریمیت را به صورت هدیه دریافت کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بعد از ورود به حساب کاربری، وارد بخش تنظیمات شوید و امکان دریافت اشتراک هدیه ریمیت را فعال کنید.
حدس می‌زنید قابلیت بعدی که به سرویس حمایت مالی ریمیت اضافه می‌شود چه چیزی باشد؟