باز هم قابلیت جدیدی به ریمیت اضافه شده که به موجب آن می‌توانید با تعریف پیامک تایید برای واریز حمایت‌ها، از انجام تراکنش‌های غیرمجاز و دردسرهای ناشی از آن، جلوگیری کنید.

کاربران سرویس حمایت مالی Reymit از این پس می‌توانند از طریق تنظیمات، قابلیتی را تعریف کنند که به واسطه‌ی آن، طرفداران برای واریز حمایت‌هایی بیشتر از یک رقم مشخص، بعد از دریافت کد پیامک تایید، موفق به انجام دونیت شوند. با استفاده از این قابلیت، به راحتی می‌توانید جلوی تراکنش‌های غیرمجاز را بگیرید.

چرا که در صورتی که شخص به ظاهر حامی، مبلغ حمایت را از حساب بانکی‌ای که مورد قضایی داشته باشد، واریز کند، مشخصا برخی مشکلات اداری گریبان‌گیر استریمر خواهد شد. به لطف وجود قابلیت کد تایید پیامکی، استریمر می‌تواند با در اختیار داشتن شماره تماس و در نتیجه اطلاعات بیشتری از شخص واریزکننده، تا حد زیادی به حل این موضوع کمک کند.

البته پیش از ایجاد هر مشکلی، انتظار می‌رود که شخص واریزکننده وجه از انجام حمایت منصرف شود تا از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

کاربرها می‌توانند از طریق صفحه‌ی تنظیمات در پنل کاربری این قابلیت را فعال کنند؛ همچنین این امکان وجود دارد که کاربر تعیین کند از چه مبلغی بالاتر، کد تایید ۶ رقمی برای حمایت‌کننده‌ها ارسال شود. توجه داشته باشید که ارسال کد تایید فقط و فقط برای شماره‌های داخل ایران میسر خواهد بود.