طی آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای سیستم حمایت مالی ریمیت، دو قابلیت جدید اضافه شده تا حمایت‌کننده‌ها بتوانند در کنار دونیت خود، برای استریمر محبوبشان وویس و حتی ایموت یا همان شکلک ارسال کنند.

طی چند ماه اخیر آپدیت‌های زیادی برای Reymit به انتشار رسیده که به موجب آن‌ها، همواره شاهد این موضوع هستیم که قابلیت‌های زیادی به این سرویس محبوب اضافه می‌شوند. در راستای جلب رضایت حمایت‌کننده و کاربران سرویس حمایت مالی ریمیت، در آخرین به‌روزرسانی، دو قابلیت جدید اضافه شده تا حمایت‌کننده و استریمر، یک قدم دیگر به هم نزدیک‌تر باشند!

اولین قابلیت، این است که حمایت‌کننده‌ها می‌توانند به همراه دونیت خود، برای استریمر محبوبشان شکلک (ایموت) ارسال کنند تا در هشدار حمایت، در حین استریمر به نمایش دربیاید.

استریمر این امکان را دارد که شکلک‌ها را خودش شخصی‌سازی کند؛ به عبارتی دیگر، هر شکلکی که بخواهد در دسترس حمایت‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

به موجب دومین قابلیت جدید ریمیت، حمایت‌کننده‌ها می‌تواند همراه با حمایت خود، برای محتواساز صدا (وویس) ارسال کنند. صدای ارسال شده نیز به مانند ایموت‌ها، در کنار نمایش هشدار حمایت، برای عموم پخش خواهد شد.

همچنین این امکان وجود دارد که محتواساز، با تغییر تنظیمات پیش‌فرض، کاری کند که صداها به صورت شخصی ارسال شوند؛ به عبارتی دیگر، وویس ارسال شده دیگر در کنار دونیت، به صورت عمومی پخش نخواهد شد و استریمر می‌تواند از طریق منوی جزئیات حمایت‌ها، به صداهای ارسال شده دسترسی داشته باشد.

برای فعال‌سازی این امکانات هیجان‌انگیز، تنها کاری که باید انجام دهید این است وارد پنل کاربری خود شده و از صفحه ابزارها و قسمت ابزار هشدار رویداد جدید، وارد بخش هشدار حمایت جدید شوید. فعال‌سازی و غیرفعال کردن این قابلیت‌ها، از طریق تب‌هایی تحت عنوان ارسال صدا و ارسال شکلک در دسترس کاربر قرار گرفته است.