از همین حالا به بعد می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دردسر و هزینه‌ای، از قابلیت‌های ریمیت هاب استفاده کنید؛ هابی که تلاش می‌کند تا پلی باشد میان محتواسازها و مخاطبین آن‌ها.

شاید برایتان این سوال به وجود آمده باشد که Reymit Hub چیست؟ در اصل این هاب، یک مرجع کامل از استریمرهای فارسی زبان است که به کاربران کمک می‌کند بدون محدودیت‌های توییچ، بتوانند به لیستی کامل از تولیدکننده‌های محتوای ایرانی دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این هاب، این است که بر اساس اسم بازی، به سراغ محتوای مورد علاقه خود بروید. وقتی که وارد این هاب شوید، در صفحه‌ی اصلی، لیستی متشکل از چند بازی را مشاهده خواهید کرد؛ این بازی‌ها، همان عناوینی هستند که در لحظه توسط محتواسازان ایرانی استریم می‌شوند و با کلیک روی اسم هر کدام، می‌توانید استریمر مدنظرخود را انتخاب کنید تا با کلیک روی آن، وارد صفحه‌ی توییچ محتواساز مدنظر خود شوید.

از آن‌جایی که توییچ متاسفانه از ریجن ایران هیچ پشتیبانی ندارد، ما این هاب را راه‌اندازی کردیم تا هم استریمرها بتوانند محتوای خود را راحت‌تر در معرض دید قرار دهند، و هم کسانی که به دیدن استریم علاقه دارند، به روش‌های مختلفی یه لیست از پخش‌های زنده درست کنند تا بتوانند به سادگی هرچه تمام‌تر به سراغ محتوای مدنظرشان بروند. شاید جالب باشد که بدانید این لیست بر اساس گزینه‌های مختلفی مثل بیشترین یا کمترین بازدید و فالو شده در توییچ قابل مرتب‌سازی است.

همچنین این امکان وجود دارد تا با وصل کردن اکانت تویچ خود به ریمیت هاب از تمام قابلیت‌های این سرویس بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

راستی، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ استریمر در ریمیت هاب وجود دارند. اگر استریمر مورد نظر شما در لیست استریمرهای ریمیت هاب نبود با استفاده از گزینه‌ی افزودن استریمر می‌توانید نام محتواساز مذکور را به لیست استریمرهای ریمیت هاب معرفی اضافه کنید.

برای ورود به ریمیت هاب اینجا را کلیک کنید