از زمانی که تولیدکنندههای محتوا در اینترنت توانستهاند خود را به عنوان یکی از مهمترین راههای ارتباطی با مخاطب مطرح کنند، فعالیتهای مختلفی در قالب خیریه انجام شده است. فعالیتهایی که طی آنها مبالغ قابل توجهی جمع آوری و در جریان سالهای گذشته صرف فعالیتهای متنوعی شده است.
این جریان همچنان ادامه دارد و جدیدترین استریمهای خیریه، مربوط به آریا کئوکسر میشود که توانست در جریان یک استریم با عنوان نیکروز مبلغ 3.2 میلیارد تومان را برای ساخت مدارس در نقاط محروم ایران جمعآوری کند. نکته قابل توجه این است که استریم نیکروز جدای از پخش زنده اینترنتی به شکل حضوری هم برگزار شد و علاقهمندان به این رویداد توانستند با حضور در یک سالن و شرکت مسابقههای مختلف، بخشی از این لایواستریم خیریه باشند. استریمی شش ساعته که با حضور برخی مهمانهای شناختهشده نیز همراه بود.
اتفاقی که نشان میدهد تولیدکنندههای محتوای اینترنتی در این روزها چه تاثیر مهمی روی جریانسازی برای مخاطبها داشته و همچنان میتوانند از این طریق به فرایندهای خیریه پرداخته و قدمی مثبت را در این زمینه بردارند.
باریکلا مرد حلالت!!!!!!!!!!!!
به به
اگه واقعا نیت خیره خدا بهش سلامتی بده
آریا عشقه امیدواریم سال بعد هم برگزار بشه
salam mamad mobarak bashe
دمش گرم دولت کشور ما اینجوری م از کسی حمایت نمیکرد
حلالت
به امید روزی که این استعدادای بزرگمونو تو کشور خودمون داشته باشیم❤️